Ата-аналар назарына
Ата-аналарға ескерту
Ата-аналарға пайдалы кеңестер
* Баланы ерте жастан тәртіпке үйретуді ұмытпаңыз. Ол кішкентай болса да, оған ойыншықтарды белгілі бір жерге қоюға көмектесіңіз, бірақ ол үшін оны жасамаңыз
* Баланы ұрламаңыз, егер ол бірдеңе төгіп тастаса. Қатені қалай түзетуге болатынын көрсетіңіз, баланың өзі түзететініне көз жеткізіңіз.
* Балалар уақыт тәртібін бағалайды, сәби өзін сенімді сезінуі үшін балаға үйреншікті оқиғалар барысын өзгертпеңіз
* Сіздің талаптарыңыз дәйекті екеніне көз жеткізіңіз. Егер сіз бір нәрсені айтсаңыз және басқасын жасасаңыз, онда көп ұзамай бала сіздің сөздеріңізге жауап беруді тоқтатады.
* Ешқашан балаға орындай алмайтын нәрсені уәде етпеңіз
* Балаға қиын болған кезде көмек сұрауға және оған алғыс айтуға үйретіңіз
* Бала үшін ең жақсы мұғалімдер оның ата - анасы екенін ұмытпаңыз. Ол сіздің әрекеттеріңіз бен қарым-қатынастарыңызды көшіреді, көргендеріңіздің көп бөлігін есте сақтайды және кейінірек ересек өмірінде қолданады.
Балаларға айналасындағылар үйретеді. Егер ересектер баламен адал болса, ол әділ болуды үйренеді. Егер бала жиі жігерленсе, ол өзіне деген сенімділікті үйренеді. Балаларыңыздың лайықты адамдар болып өсуі үшін бәрін жасаңыз. Сізге сәттілік!
Оқушылардың ата-аналарына кеңестер. Біз балаларды тәуелсіздікке үйретеміз.
Сіздің әрқайсыңыз балаңыз өз бетінше сабақ алып, оларды ата-ана бақылауынсыз Үйренетін күн туралы армандайды. Бүгін біз баланы сабақ дайындауда тәуелсіздікке қалай үйрету туралы сөйлесетін боламыз.
Балаға оңай берілетін пәннен сабақ дайындауды бастауға рұқсат етіңіз.
Тапсырма аяқталғанша бірде-бір сұраққа жауап бермеңіз, қателер бар-жоғын біліп, оларды өзіңіз іздеуді ұсыныңыз. Балаларыңыздың қателіктерін мазақ етпеңіз.
Көбейту кестесін төсектің үстіне іліп қойыңыз және баланы бірден көбейтуге және бөлуге үйретіңіз. Мектептен озып, алға ұмтылыңыз.
5-ке арналған кестені сағат бойынша үйреніңіз: кесте үйренеді және уақытты анықтауға үйренеді.
Математика бойынша тапсырмалар оқуды және оқиға ретінде ұсынуды үйреніңіз. Егер тапсырма екі әрекетте болса, олардың саны екіден аспайды.
Оқу туралы. Бір рет бала өзі оқиды. Содан кейін сіз кешкі ас дайындайсыз, ол сізге айтады. Егер ол дұрыс емес болса, оны тағы оқыңыз. Сонда балаға мәтінді қайта оқуға не үшін мәжбүр болғаны түсінікті болады.
Түнде баламен бірге кітапты дауыстап оқып шығыңыз. Егер мәтін мүмкіндік берсе, рөлдерді оқыңыз. Суреттерге назар аударыңыз, суретшінің суретіндегі дәлсіздіктерді табыңыз.
Тіл бойынша, егер балада қиындықтар болса, онда барлық тапсырмаларды ауызша, дауыстап орындаңыз, бірақ оқулыққа әріптер мен сөздерді жазбаңыз. Содан кейін тапсырманы жазбаша түрде орындау кезінде бала бәрін қайтадан есте сақтауы керек.
Бала тапсырманы орындағанша бөлмеден шығыңыз, оның артында тұрмаңыз.
Егер сіз бірінші сыныпта тәуелсіздікке үйрене алмасаңыз, онда сіз мұны екінші сыныпта жасай аласыз.
Бала үй тапсырмасын дайындауға бірнеше сағат отырмауы үшін, оны сыртқы ынталандыруларға алаңдамай, өз бетінше жұмыс істеуге үйретіңіз.
Кіші оқушының мінез-құлық мәдениеті.
Сіздің балаңыз мектеп оқушысы болды. Оқудың алғашқы жылдарында мектепке дейінгі тәрбиедегі кемшіліктер әсіресе айқын көрінеді: өзімшілдік, бағынбау, үлкендерге құрметсіздік, дөрекілік, адалдық, командаға немқұрайлылық. Көптеген балалар үшін мектептің алғашқы айлары әсіресе қиын. Ата-аналар уақытында көмекке келуі керек, бірақ сіз шамадан тыс құлшыныс танытпауыңыз керек, өйткені бұл жаста балалар көп нәрсені өз бетінше, көмексіз жасауға деген табиғи тілегін көрсетеді.
7-10 жас аралығындағы балалардың психоэмоционалды саласына тән белгі-қызығушылық,барлық жаңа нәрселерге қызығушылық. Олар көп нәрсеге еліктеуге тырысады, кейде бір нәрсені назар объектісіне жеткілікті сыни көзқарассыз көшіреді. Сондықтан ата-аналардың жеке мысалы, олардың балаға моральдық және эстетикалық әсер ету әдістері маңызды тәрбиелік мәнге ие.
Балалар тек жақсылыққа еліктемейді. Олар жаман мысалды ұстануы мүмкін: олар темекі шегуге тырысады, әлсіздерді ренжітеді, жануарларға қатыгездік көрсетеді.
Тәрбиеде ересектер арасындағы қарым-қатынастың табиғаты маңызды. Балаларды отбасында сыпайылыққа үйретеді: оларды жылы шыраймен қарсы алуға, қоштасуға, алғыс айтуға, үлкендерге жол беруге үйретеді. Бірақ егер әкесі анасына мән бермесе, онда ол балаларына жаман сабақ береді. Мұндай отбасында балалар көбінесе абайсыз, абайсыз болып өседі. Көбінесе ата-аналар өзара қарым-қатынаста "бұзылады". Кішкентай жағдайда олар айқайлайды, ұрысады. Олардың өздері үшін ақталуы бар: олар шаршады, қандай да бір қиындыққа байланысты жүйке. Немесе одан да оңай: кейіпкер соншалықты ыстық, бірақ оны өзгерту кеш. Бұл мінез-құлықты балалар қабылдайды. Егер әкесі мен анасы отбасындағы үлкендерге дөрекі және құрметтемейтін болса, онда балалардан ата-әжелермен бірдей қарым-қатынасты күтіңіз.
Ата-аналардың жаман мысалы баланың қоғамдық орындардағы мінез-құлық нормаларына немқұрайдылығын, егде жастағы адамдарға, әйелдерге дөрекі көзқарасын қалыптастыруға себеп болуы мүмкін. Отбасында екіжүзділік пен алдау, үнемі жанжалдар мен жанжалдар болған кезде, бұл баланың нәзік психикасына және оның одан әрі мінез-құлқына терең із қалдырады.
Балаларына өздеріне қарағанда басқа моральдық өлшемі бар балаларға жақындайтын ата-аналар үлкен моральдық зиян келтіреді. Кейде ата-аналар балаларға жағымсыз сөздер айтады, ішеді, темекі шегеді, арамдық жасайды, бірақ балаларды осындай әрекеттер үшін жазалайды. Олар ұлынан немесе қызынан дәлдік пен ұқыптылықты талап етеді, ал өздері ұқыпсыз және ұқыпсыз.
Балаларға деген екіжүзді көзқарас олардағы реніш пен реніш сезімін тудырады, алдаудың қалыптасуына ықпал етеді. Бұл жастағы балалар өзін-өзі бағалаудың бұзылуына қатты әсер етеді, әділетсіз жазаларды бастан кешіреді.
Педагогикалық тәжірибе көрсеткендей, дене жазаларына ұшыраған балалар өз құрдастарымен күресуге дайын, әлсіздерді ренжіту мүмкіндігін пайдаланады, сонымен бірге ашуланшақтық пен ашуланшақтықты көрсетеді.
7-8 жастағы балаларға риясыздық пен сенімділік тән. Ересектер балалардың ақыл-ойы мен мінез-құлқындағы адалдық, шынайылық және қарапайымдылық көріністеріне мұқият болу керек.
Мінез-құлық мәдениетін тәрбиелеу тек жүйелі және жүйелі түрде жүргізілуі керек, бірте — бірте балалар меңгеруі керек ережелерді қиындатады-егер сіз оны жағдайдан жағдайға алсаңыз, мағынасы аз болады. Балаға мәдени мінез-құлық нормаларын орындау тек адамдарда ғана емес, сонымен бірге ешкім көрмеген кезде де маңызды екенін көрсету керек. Өкінішке орай, бұл отбасында әрдайым сақталмайды. Қонақтар келеді-үстелге майлықтар, шанышқылар, пышақтар беріледі; бірақ қарапайым күндерде бірінші және екінші бала қасықпен жейді. - Ол пышақ пен шанышқымен әдемі тамақтануды қайдан үйренеді? Содан кейін ата-аналар баланың үстел басында қалай әрекет етуді білмейтініне таң қалады...
Бұл жерде таңқаларлық ештеңе жоқ. Күнделікті өмірде сыпайылық, әдептілік, әдептілік ережелерін сақтау үшін өте мұқият болу керек.